Dag 6 - BleiAlf - Wasserbillig 98km

15 juli 2019 - Wasserbillig, Luxemburg

Bleialm blijkt Beialf te zijn, gisteren waarschijnlijk te gefrustreerd om dat goed te onthouden. We werden wakker en konden gelukkig op maandagochtend toch nog een fietsenbandenreparatiesetje scoren dankzij het rondbellen van de Hoteleigenaar. (volgens mij 3 fouten volgens het Nat. dictee) Na het ontbijt de 2 reservebandjes geplakt. Route vinden (duurt altijd eventjes). Diana komt er al meer achter hoe dat wel werkt. Vandaag geen lekke banden en geen regen. Mooie tocht door de bos- en heuvelrijke Eifel. Onderweg voor de verjaardag van Ciska in een superdeluxe bakkerij, koffie, ontbijt, broodjeszaak, die zomaar uit het niets opdoemde, taartjes gegeten. Voldaan weer verder naar Rosport. Hier waren we redelijk vroeg en zijn de camping spontaan voorbij gefietst. Dan maar door naar Wasserbillig op zoek naar onze eerste camping tijdens deze vakantie. Inmiddels is de zon voor het eerst gaan schijnen en hebben we de tent opgezet. Onze buren nodigden ons uit voor een biertje. Straks lekker in het slaapzakkie en morgenochtend koffie voor de tent.

1. Dik:
    16 juli 2019
    Ongelofelijk, geluk zit idd in de kleine dingen (gebak en bier voor meer ....). Vanaf nu alleen nog mooi weer :-)
  2. Margjen:
    Dat klinkt als vakantie! Geniet, XM
  3. Ruud:
    16 juli 2019
    Klinkt goed en geen zadelpijn......