Vrijdag 17 augustus 2018 Biarritz 0 km

17 augustus 2018 - Biarritz, Frankrijk

Vandaag moesten we afscheid nemen van onze trouwe fietsen. Eerst heerlijk uitgeslapen en uitgebreid ontbeten. De her- ingepakte tassen staan klaar en moeten officieel aan de fietsen gehangen worden zodat de vervoerder weet welke bagage bij welke fietsen horen. We kunnen de tassen niet aan onze fiets hangen omdat de ruimte te beperkt is waar de fietsen moeten staan. Aan alle tassen (handgeschreven) kaartjes gehangen met onze gegevens en in het bagagedepot van het hotel gezet. Bericht naar Soetens gestuurd en inderdaad antwoord gekregen dat ze onze fietsen op gaan halen. Wij naar de receptie om een taxi te regelen naar het centrum van Biarritz. Helaas alle taxi's zijn overbezet, maar er gaat een bus die je voor 1 euro naar het centrum brengt. Dat is ook een avontuur en dat gaan we dus maar doen. Het werkt perfect dus rond een uur of 12 lopen we door het gezellige centrum van Biarritz. De middag bestaat uit eten, wandelen, winkelen, wijntjes drinken en van de rust genieten. We merken dat we best wel moe zijn van alle fietstoestanden de afgelopen weken en het heerlijk is om even niets te hoeven. We hebben mooie kleding gekocht en heerlijk gegeten in onze( ondertussen) favoriete Italiaan , Ragazzi da Pepone, waar allen de toetjes al een lust voor het oog zijn. Daarna met de taxi terug naar het hotel want de bus terug kunnen we niet vinden. Morgen worden we om 11 uur opgehaald door de taxichauffeur die ons naar San Sebastian gaat brengen.