Dag 13 van Vilanmarque de la Condessa naar Sevilla 45 km

11 november 2021 - Sevilla, Spanje

We hebben allebei slecht geslapen. misschien de lange dag van gisteren, misschien het feit dat de reis zoals gepland niet volbracht wordt? Geen idee. In ieder geval gingen we op pad naar Sevilla. De route probeerde ons nog over zandweggetjes te gooien, maar Diana zette google maps op auto en zo konden we de A474 weg vinden. Dan was het wel weer oppassen dat we niet op de snelweg terecht zouden komen. Dus toen we eenmaal de A474 gevonden hadden werd maps op fietsen gezet. Dat ging 15 km goed. Op een gegeven moment werden we toch van de weg gegooid en moesten we een verhard pad op. Totdat we op een shovel stuiterden die een pad aan het aanleggen was. Jaap zat alweer te vloeken en Diana fietste dapper door. Maar zo'n vers pad werkt helemaal niet. Toch maar weer terug naar de A474 en daar niet meer van afgeweken. Er ligt zelfs af en toe een stuk fietspad naast, net aangelegd, dus over een paar jaar kan je daar veilig langs fietsen. Na ruim 40 km fietsten we Sevilla binnen en in een wirwar van steegjes vonden we ons hotel. We hebben ondertussen besloten niet meer verder te fietsen en onze fietsen in Selvilla achter te laten. Ze worden in April opgehaald en thuis weer afgeleverd. Dit is dan ook ons laatste verhaal. Morgen blijven we nog een dagje hier en zaterdag gaan we per trein naar Malaga. Daar gaan we nog even lekker chillen. Donderdag vliegen we van Sevilla naar Lissabon en daarna weer door naar huis. Dank voor al jullie commentaar en steun. Tot 20 november. Lieve groetjes van Jaap en Diana.

1. Dik:
    11 november 2021
    Hoop dat jullie nog ff kunnen genieten, l8r d.
  2. Ciska:
    11 november 2021
    Nog een weekje echt vakantie vieren. Xc
  3. Aad Besseling:
    11 november 2021
    Beter ten halve gekeerd dan ten hele:
    0 gedwaald
    0 gefaald
    0 verdwaald
    (aankruisen was van toepassing is)
  4. Eline van Tijn:
    12 november 2021
    Ach wat een ergernissen allemaal! En wat zijn jullie toch een dappere dodo’s, applaus !!! voor de prestaties en een hele fijne en verdiende relax week gewenst met mooi weer. Hier veel grijs en koud helaas, dus geniet van de zon. Xxx
  5. Ruud:
    12 november 2021
    Zo, dan kunnen jullie nu eindelijk genieten van jullie vakantie, veel plezier he ;-)
  6. Ceciel:
    13 november 2021
    Geniet nog lekker een week! Málaga heeft veel moois te bieden. En je kan daar altijd nog een fietsje huren. 😜
  7. Yve:
    14 november 2021
    wat n goede beslissing! t klinkt allemaal erg zwaar en vermoeiend met al die onverharde wegen (?) en navigatieafwijkingen.
    fijn dat t in pt beter ging.
    lekker genieten in malaga...