Dag 21 van Santee ( South-Carolina) naar Walterboro (South-Carolina)

30 augustus 2014 - Walterboro, South Carolina, Verenigde Staten

Het zou een rustige dag worden, na 2 dagen meer dan 150 kilometer fietsen was een 65 mijl-dag zeer welkom. We vertrokken om 7.15, het werd al warm. Was het de mist die over de velden hing of de mist dat nog in onze hoofden aanwezig was na de Sauvignon Blanc van gisteren?

De mannen vooraan zetten een redelijk tempo in. Gelukkig hebben Diane en Diana om de beurt een fluit beschikbaar om de honden af te schrikken en de mannen rustiger te laten rijden als ze wat voortvarend van start gaan.

De rit van vandaag was warm, we reden door katoenvelden in alle stadia van groei en met maar 1 SAG stop ondanks de "maar" 65 mijl best pittig. Geen mooie uitzichten, dus geen mooie foto's. Nooit gedacht dat we blij zouden zijn met uitzicht op de "M" van Mac Donald's. Heerlijk een Smoothie genomen en Jaap 2 Big Macs om bij te komen van de rit die uiteindelijk 109 kilometer was. Plons in het zwembad  om af te koelen terwijl de fietskleding in de zon hing te drogen.

Morgen 72 mijl naar Savannah waar het erg mooi schijnt te zijn. We kijken er naar uit.

1. Dik:
    30 augustus 2014
    Het eind van deze barre tocht komt eindelijk is in zicht :-). Wij moeten het hier doen met 20 graden en een energieslopende Kermis :-).
  2. Dik:
    30 augustus 2014
    Gaaf trouwens dat jullie nog steeds bloggen :-)!
  3. Ronald:
    31 augustus 2014
    In Savannah hebben wij gegeten bij Tubby's Tank House (vis restaurant), buiten op het balkon met een mooi uitzicht op de rivier. In die zelfde straat zitten meerdere restaurants. Wijn en bier aanwezig :-)))
  4. Peter:
    31 augustus 2014
    Wil je zo'n fluitje ook voor mij meenemen? Handig in de klas :-)