Incredible eyes

5 november 2016 - Gordons Bay, Zuid-Afrika

Jaap dacht dat de ober zei dat hij heerlijk ijs had. Hij kapte dat direct af en zei dat we 2 bier wilden hebben.Hij bleek echter onder de indruk te zijn van Diana haar ogen. Diana vond het nogal bot dat Jaap die aardige ober afkapte. Misverstandje, kan gebeuren.

We zitten nu in Gordon's Bay een enigszins toch wel wat vervallen badplaats. Doet een beetje aan Engeland denken. Het was een mooie fietstocht waarbij de wijnranken tot in het oneindige te zien waren. We passeerden vele mooie wijnboerderijen. Uiteindelijk kwamen we bij de oudste wijnboerderij die open is voor het publiek genaamd,Vergelegen, een zeer groot wijnestate met diverse restaurants, mooie tuinen etc...We konden daar dus lunchen en daar waren we wel aan toe. We konden alleen nog terecht in het luxe restaurant Camphorst, onze fietskleding was geen probleem. Het was een lot uit de loterij een ware smaaksensatie met super witte wijn erbij. Daarna door naar Gordon's bay, nog een kleine 25km. Daar aangekomen leek het alsof het hotel/b+b volkomen verlaten en afgesloten was. Uiteindelijk verscheen er een bijzondere, zweverige vrouw. Ze was wel aardig maar had zich zorgen gemaakt omdat we pas zo laat arriveerden. Na een biertje en de voetjes in de Atlantische oceaan, douchen en eten.

Stats: Weer 23 graden, zonnig
          52 km afgelegd