Dag 17 van Whiteville (North-Carolina) naar Myrtle Beach (South-Carolina)

26 augustus 2014 - Whiteville, North Carolina, Verenigde Staten

Vanmorgen om half 8 vertrokken voor een ritje van 100 kilometer naar het strand. Onderweg, met nog 20 kilometer te gaan bedachten we allebei dat we het wel even een beetje gehad hadden met al dat fietsen. Op dat moment reden we de grens van South-Carolina over (foto helaas mislukt). Gelukkig scheen de zon, was de omgeving mooi en hadden we weer Noord-Oosten wind. Dit laatste schijnt overigens zeldzaam te zijn.

We hadden verwacht in een enorme toeristische toestand terecht te komen maar dat valt gelukkig erg mee. Ons hotel ligt aan het strand en de kamer heeft een balkon met zicht op de oceaan. Eindelijk vakantie.

Vanavond ook de gelegenheid genomen in een fatsoenlijk restaurant te eten en morgen hebben we rustdag. We hebben het snode plan opgevat om achter een speedboot te gaan parasailen.

1. Ciska:
    Nu weet ik het: ernstig geval van midlife crises. ;) parasailen !!! Have fun
  2. Dik:
    27 augustus 2014
    Dat lijkt nog een eind fietsen naar het strand ;-)
  3. Aad Besseling:
    27 augustus 2014
    Advies Hanny: maak er een Stayokay van en delete de fastfood-world (in Waterland hebben we plenty fantastische industrieterreinen, waaronder the most beautiful Baanstee-Noord), en dr. Jellinek.
  4. Bram:
    27 augustus 2014
    Hier kan je wel ergens een biertje/wijntje halen
  5. Peter:
    29 augustus 2014
    Hoe was het parasailen? Ik zou in mijn broek plassen, Dick zou het als voormailg parachutist een eitje vinden...?