Dag 2 van Worcester (Massachusetts) naar Windsor Locks (Connecticut)

11 augustus 2014 - Windsor Locks, Connecticut, Verenigde Staten

Om half 6 vanmorgen ging de wekker. Diana was meteen heel erg wakker (not). We moesten om 10 voor 6 de koffers klaar zetten voor de "Luggage Van" waarna we konden ontbijten. Dus om kwart voor 7 zaten we op de fiets.

Er stond een route van 65 mijl op de Cue Sheet met diverse klimmetjes. De stijlste (16%) was de Dead Horse Hill. Die reden we natuurlijk fluitend op...... Gelukkig had Diana van Diane uit Wales (waar ze ook heuvels hebben) gehoord:"I like to climb hills,you always get a free ride down" . Dus vol goede moed de overige heuvels bestreden. We hadden totaal 4000 feet (1300 meter) klimmen dus uitdagingen zat.

We hebbende hele dag gefietst met Arnold en Ken. Zij wonen beide in Florida waar het ook plat is. Dat schept alvast een band. Arnold is 68, heeft 34 jaar bij de Navy gewerkt en is nu consultant. Ken is 69 en net gepensioneerd. Hij is tandarts en heeft zijn praktijk van de hand gedaan. Ze lijken op de Blues Brothers. Ze waren gisteren 10 mijl verdwaald en dachten aan ons een goede te hebben om de weg te vinden. We hebben  nog maar niet verteld dat wij altijd verdwalen.

Toen we aankwamen in het hotel (type vd Valk tegenover luchthaven)  was ons eerste doel een koud biertje. Na bezoek aan de plaatselijke bowlingbaan ( waar de bar nog niet open was) vonden we eindelijk een restaurant waar ze bier tapten. De Blues Brothers en wij waren very happy. Morgen staat er 88 mijl op het programma met 4900 feet klimmen. Gelukkig a lot of free rides down (hoop ik). Je ziet het wel weer. Goodnight.

1. Ruud:
    12 augustus 2014
    Ziet er goed uit wanneer hebben jullie de eerste rustdag....
  2. Laura:
    12 augustus 2014
    Dat gaat lekker zo te horen, ik weet nu van wie ik het heb dat ii geen bergen op wil fietsen, nog ewn fijne bergbeklimming xxx